Carte d'identité Métier: Étudiant (couverture) Niveau d'expérience: 1 Inventaire:
Sujet: Re: Votre musique du moment Dim 1 Mar - 20:53
"Addicted (Extended No Rap Version)" de Dj Assad feat. Mohombi & Craig David & Greg Parys
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Jeu 5 Mar - 23:45
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 6 Mar - 13:42
des loups blancs *_* :waouh:
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 6 Mar - 14:38
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 6 Mar - 14:46
c'est à ça que tu ressembles en vrai ? XD
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Lun 9 Mar - 2:48
Je suis un archange, pas une caricature, tu m'insultes là :evil:
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Lun 9 Mar - 3:48
ooops !
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Lun 9 Mar - 22:28
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Lun 9 Mar - 22:53
xDDD
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Mar 10 Mar - 14:02
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Mar 10 Mar - 14:13
j'ai jamais regardé
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Mar 10 Mar - 23:29
GoT cey le bien ** Et cette reprise claque pas mal je trouve ♥
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Jeu 12 Mar - 18:55
lyrics :
For everytime I asked you for something You took something away from me And I owe you more than I can give But I won't forget
For everytime I asked you for something You took everything away from me And I owe you more than I can give I hope I won't forget
I'm sorry For everything I could've mended The book didn't work out the way It should've ended
For everytime I cried and cried When you were away, oceans away They made us be apart And I will not forget
For everyime I made you cry It took everything away from me And I owe you an apology And hope you will forgive
I'm sorry For everything I could've mended The book didn't work out the way It should've ended I'm sorry For everything I could've done Our lives didn't work out the way They should have
Something That is perfect Tells you how to look good Something That is differnet Asks you how to run away, run away
I'm sorry For everything I could've mended The book didn't work out the way It should've ended I'm sorry For everything I could've done Our lives didn't work out the way They should have [2x]
I'm sorry For everything I could've mended The book didn't work out the way It should've ended
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 13 Mar - 16:15
Carte d'identité Métier: Roi des Enfers ♛ Niveau d'expérience: 2 Inventaire:
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 13 Mar - 21:22
Je maudis un de mes amis -__-' que j'ai fais monter dans ma voiture l'autre fois et qui s'est amusé, à me mettre cette musique de crotte par bluetooth... Et qui n'a pas envie de sortir de ma tête xDD
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 13 Mar - 21:35
Je maudis un de mes amis -__-' que j'ai fais monter dans ma voiture l'autre fois et qui s'est amusé, à me mettre cette musique de crotte par bluetooth... Et qui n'a pas envie de sortir de ma tête xDD
Histoire d'avoir un combo de chansons de merde dans la tête 8D
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Ven 13 Mar - 21:37
Carte d'identité Métier: Roi des Enfers ♛ Niveau d'expérience: 2 Inventaire:
Sujet: Re: Votre musique du moment Sam 14 Mar - 15:56
BOBBY Tu m'as achevé xDD *meurs d'envie d'imploser*
Bon allez, on essaye de passer à autre chose T_T
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Sam 14 Mar - 16:41
Sorry not sorry Crowley
Dans un tout autre registre:
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Sam 14 Mar - 17:58
J'veux l'instrumentale de cette chanson.
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Dim 15 Mar - 23:45
Just Because of You,I'm crying in sadness Just because of us, I feel like I'm dyin' So I'm beggin you, wantin you, calling you
I never believed our love would die, It's funny how time just passed us by I couldn't imagine you were out my life
And all of the girls that I once knew, They all disappeared when I met you You're all that I ever wanted in my life
I'll find a way to make you stay, I still believe in our love I see the truth, because of you, the key to our lasting love
Just because of you, I'm cryin in sadness I'll give you one more try, and I'll do the same Just because of us, I feel like I'm dyin So I'm beggin you, wantin you, callin you
I never believed a man should cry, Until you got up, and said goodbye I pray for the day, you come back in my life
I'd do anything to make this right If only I had you by my side Thinking about you baby day and night
I'll find a way to make you stay, I still believe in our love I see the truth, because of you, the key to our lasting love
Just because of you, I'm cryin in sadness Give it one more try, and I'll do the same Just because of us, I feel like I'm dyin So I'm beggin you, wantin you, callin you
Just because of you Just because of us
Just because of you, I'm cryin in sadness Give it one more try, and I'll do the same Just because of us, I feel like I'm dyin So I'm beggin you, wantin you, callin you
Invité
Invité
Sujet: Re: Votre musique du moment Lun 16 Mar - 0:13